Det er ikke angrefrist på “intim” produkter, som vil si produkter som brukes i og ved munn og andre intim deler m.m. Dette er spesifisert i forbruker rettighetene.
“Intim” produkter kan være eksempelvis piper, bonger med munnstykke, vape utstyr osv, det er en enkel logisk vurdering, kan den has i munn, lepper osv så faller angrefristen bort.
Den andre delen er at forseglede produkter må ha denne 100% intakt og ellers må produktet ha original emballasjen 100% intakt, er ikke emballasjen intakt, så faller angrefristen bort.
HUSK at retur må avtales med oss først og eventuelt angreskjema må sende oss via epost til [email protected]. Når retur er godkjent vil du få epost med sendings detaljer fra oss. Ved bruk av angrefrist så betaler kunden retur frakten i henhold til angrefristloven.
Da tar du bilde av skadet pakke samt innhold og sender til oss, dette er fordi vi må dokumentere ødelagt innhold overfor transportøren for erstatnings øyemed.
Det er veldig viktig at adressen stemmer overens med navnet på sendingen, ellers kan du risikere at pakken går i retur. Det er og avgjørende at epost adresse og telefon nummer er korrekt slik at du får meldinger om forsendelsen.
Vi anbefaler alle som mottar ordre fra oss om og laste ned og installere Posten og PostNord sin app som finnes for både iOS og Android. Da vil dine forsendelser bli automatisk lagt til og du vil ha full kontroll og kan følge pakken fra A til Å.
Det er ditt ansvar og følge med og hente ut ordren når den er ankommet utleverings stedet.
Nei, sendinger fra Doobie Shop blir pakket i nøytral innpakning, verken eske eller tape indikerer innhold.
Vi anbefaler at du laster ned Posten og PostNord sin sporings app for å følge med ordren din, da det er ditt ansvar å følge med og hente ut ordren når den er ankommet utleverings stedet.
Uavhentede/Retunerte ordre belastes med gebyr og returfrakt -MERK at all returfrakt blir belastet kunden og ved bruk av angrefrist.
Vi tar heller ikke ansvar for returnerte pakker på grunn av feil telefonummer, epostadresse eller adresser oppgitt av kunden. Derfor er det viktig å være nøyaktig med informasjonen du gir oss i ordren.
Om pakken kommer i retur til oss, så kan vi sende denne på nytt, men da må vi ha dekning for returfrakten + ny frakt til deg. Så det lønner seg og følge med.
Nei, du kan enkelt gå til din handlekurv som vil vise deg frakten og alle tilgjengelige frakt valg.
Vi etterstreber kort behandlingstid, vanligvis 1 virkedag. I sesong eller kampanje perioder kan behandligstiden være noe lenger og husk at selve postgangen kommer i tillegg.
Husk at frakt valget “Pakke i postkassen” kan ta lengre tid, siden dette er et brevpost produkt og ikke får aktiv sporing før den er ankommet og sortert ved Poste Norge sin Terminal på Lørenskog.
Posten/Bring og PostNord henter forsendelser fra vårt lager 3 dager i uka (mandag, onsdag og fredag)
JA, vi sender ordre med både Posten/Bring og PostNord.