• Gratis frakt over 999 kr
  • 100% Norsk nettbutikk

Kundeservice

Her finner du nyttig informasjon fra kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg. De fleste spørsmål finner du svar på under “ofte stilte spørsmål” lenger nede på siden her.

Du kan enkelt nå oss på: kundeservice@doobie.no

Kundeservice svarer normalt samme dag, men i perioder med stor pågang kan svartiden være noe lenger, spesielt i sesong og kampanje perioder, men du blir ikke glemt og får din plass i køen.

Doobie Shop eies og utvikles av MEKKERS HANDEL

Org nr: NO 976 597 060 MVA
Adresse: Finnøyvegen 388, 4160 Finnøy

Om Doobie Shop

Vi selger souvenirer og samleobjekter av god kvalitet til fornuftig pris. Vi samarbeider med en rekke leverandører og organisasjoner. Vi importere det meste av produktene selv fra rundt om i verden og her hos oss vil du finne et godt utvalg av forskjellige produkter.

Vi vil jobbe hardt for å opprettholde førsteklasses service, god kvalitet i alle ledd og skape trygghet for våre kunder.

Normal Norge

Vi har opprettet ett samarbeid med Normal Norge, en idéell organisasjon som jobber for en fornuftig regulering av cannabis. Det gleder oss stort og få være med og bidra med fordeler for alle deres medlemmer. Doobie Shop gir en fast rabatt til Normal Norge sine medlemmer. 

Det eneste du trenger å gjør først er og opprette en konto hos oss, deretter sender du oss ditt navn og medlemsnummer hos Normal Norge til epost: kundeservice@doobie.no  så legger vi inn rabatten på din konto her hos oss. Puff Puff.

Om du ikke har ditt medlemsnummer til Normal Norge, så skriv en epost til post@normalnorge.no.

Ofte stilte spørsmål

Ordre & Forsendelser

Vi etterstreber kort behandlingstid, vanligvis 1 virkedag. I sesong eller kampanje perioder kan behandligstiden være noe lenger og husk at selve postgangen kommer i tillegg.

Husk at frakt valget “Pakke i postkassen” kan ta lengre tid, siden dette er et brevpost produkt og ikke får aktiv sporing før den er ankommet og sortert ved Poste Norge sin Terminal på Lørenskog.

Posten/Bring og PostNord henter forsendelser fra vårt lager 3 dager i uka (mandag, onsdag og fredag)

JA, vi sender ordre med både Posten/Bring og PostNord.

Nei, du kan enkelt gå til din handlekurv som vil vise deg frakten og alle tilgjengelige frakt valg.

Nei, sendinger fra Doobie Shop blir pakket i nøytral innpakning, verken eske eller tape indikerer innhold.

Det er veldig viktig at adressen stemmer overens med navnet på sendingen, ellers kan du risikere at pakken går i retur. Det er og avgjørende at epost adresse og telefon nummer er korrekt slik at du får meldinger om forsendelsen.

Vi anbefaler alle som mottar ordre fra oss om og laste ned og installere Posten og PostNord sin app som finnes for både iOS og Android. Da vil dine forsendelser bli automatisk lagt til og du vil ha full kontroll og kan følge pakken fra A til Å.

Det er ditt ansvar og følge med og hente ut ordren når den er ankommet utleverings stedet.

Da tar du bilde av skadet pakke samt innhold og sender til oss, dette er fordi vi må dokumentere ødelagt innhold overfor transportøren for erstatnings øyemed.

Retur & Angrefrist

Det er ikke angrefrist på “intim” produkter, som vil si produkter som brukes i og ved munn og andre intim deler m.m. Dette er spesifisert i forbruker rettighetene.

“Intim” produkter kan være eksempelvis piper, bonger med munnstykke, vape utstyr osv, det er en enkel logisk vurdering, kan den has i munn, lepper osv så faller angrefristen bort.

Den andre delen er at forseglede produkter må ha denne 100% intakt og ellers må produktet ha original emballasjen 100% intakt, er ikke emballasjen intakt, så faller angrefristen bort.

HUSK at retur  avtales med oss først og eventuelt angreskjema må sende oss via epost til kundeservice@doobie.no. Når retur er godkjent vil du få epost med sendings detaljer fra oss. Ved bruk av angrefrist så betaler kunden retur frakten i henhold til angrefristloven.

Vi anbefaler at du laster ned Posten og PostNord sin sporings app for å følge med ordren din, da det er ditt ansvar å følge med og hente ut ordren når den er ankommet utleverings stedet.

Uavhentede/Retunerte ordre belastes med gebyr og returfrakt -MERK at all returfrakt blir belastet kunden og ved bruk av angrefrist.

Vi tar heller ikke ansvar for returnerte pakker på grunn av feil telefonummer, epostadresse eller adresser oppgitt av kunden. Derfor er det viktig å være nøyaktig med informasjonen du gir oss i ordren.

Om pakken kommer i retur til oss, så kan vi sende denne på nytt, men da må vi ha dekning for returfrakten + ny frakt til deg. Så det lønner seg og følge med.

Vi tar forbehold om feil og annen uriktig informasjon.

mekkers logo kundeservice